Zwykła torba, czy już kampania reklamowa?
Torby papierowe z nadrukiem to nie są zwykłe torebki do noszenia zakupów, ale już taka mała kampania reklamowa. Jeśli zamówicie w firmie 10 000 takich torebek i zaniesiecie je do hipermarketów, to możecie być pewni, iż Wasza reklama zostanie szybko zauważona. Sami wiemy z doświadczenia, że tak się dzieje naprawdę bardzo często. Ludzie mają to do siebie, że są bardzo ciekawscy i jeśli zobaczą Was idących przez miasto z ciekawą torebką, to będą chcieli zobaczyć co jest napisane bądź narysowane na tej torebce. Może to ciekawość, może zwykła zazdrość – to nie jest ważne, bo liczy się skuteczność. Torby z nadrukiem, ile to kosztuje? No właśnie. To jest bardziej pytanie do producentów niż pasjonatów reklamy. Taki przeciętny zestaw torebek reklamowych to koszt praktycznie 1000 ulotek. Mowa o zestawie 10 000 toreb papierowych. Jeśli porównać skuteczność ulotek do skuteczności toreb papierowych, to wyniki powinny pojawiać się same – torby są o wiele bardziej skuteczne i każdy to poświadczy. Jeśli jesteście początkującymi przedsiębiorcami, lub bardziej doświadczonymi biznesmenami to wiecie, że reklama jest dźwignią handlu. Nie da się wypromować produktu nie pokazując go nikomu. Torby z nadrukiem będą znakomitym rozwiązaniem, bo mają wiele wspólnego z psychologią oraz podświadomością. Postaramy się krótko to wytłumaczyć. Jeśli zamówicie torby z papieru w dobrej firmie, to możecie otrzymać modele z czarnym paskiem. Ten czarny pasek służy do podpalania, bo sama torba jest z papieru i można ją wrzucić do kominka w zimne wieczory. A teraz odpowiedzcie sobie na pytanie. Po co producent robi czarny pasek do podpalania, skoro to jest papier i można go odpalać w dowolnym miejscu? Ponieważ ten pasek można umieścić obok reklamy i w efekcie sprawić, że produkt będzie podwójnie widoczny. Na tym polega właśnie marketing. Czy młodzi przedsiębiorcy lub osoby pragnące zareklamować swój produkt powinny zainteresować się torbami papierowymi? Oczywiście, że tak. A gdzie można je wykonać? Wystarczy, że wpiszecie Państwo do wyszukiwarki hasło „torby papierowe producent”, a znajdziecie masę artykułów o najbardziej znanych firmach produkujących takie rzeczy. Koszt jest naprawdę bardzo niski, a efekty powalające. Jeśli wyjdziecie z taką torebką ze sklepu, to macie gwarancję, że przynajmniej 10 – 15 osób zauważy Waszą reklamę na papierówce. Wniosek? Prosta reklama jest naprawdę skuteczna.
Torby reklamowe z nadrukiem to wspaniałe efekt pracy wielu speców od marketingu. Jako, że torebki zostały po raz pierwszy użyte w Stanach Zjednoczonych, a jak wiadomo ten kraj słynie ze znakomitych rozwiązań marketingowych, to możecie mieć pewność, że ich skuteczność zawsze będzie wysoka. Nie pozostaje nam nic innego, jak zachęcić Was do czytania innych naszych ciekawych artykułów. Jesteśmy przekonani, że znajdziecie coś dla siebie.
Przeciętny polak, który wybiera się na zakupy nie zabiera ze sobą żadnej siatki. O ile jedzie samochodem wydawać by się mogło, że ta siatka na zakupy mu jest niepotrzebna, bo przecież w sklepi będzie chodził z wózkiem bądź koszykiem, a po odejściu od kasy zaprowadzi wózek prosto pod bagażnik auta, gdzie wypakuje cały towar. I tak też się dzieje, ale nie u wszystkich! Niestety spora część z nas stara się maksymalnie ukrócić sobie czas, czy też może jak to inni nazywają uprościć życie. Mimo, iż nie zabiera ze sobą żadnej siatki na zakupy, nie ma zamiaru marnować swojego jakże cennego czasu na pojedyncze wypakowywanie zakupów kilka razy. Bo przecież najpier trzeba je wypakować z wózka na ladę, potem z lady z powrotem do wózka, przejechać kilkadziesiąt metrów pod zaparkowany samochód i ponownie przepakować wszystkie produkty do bagażnika. Nie wspominając już o wypakowywaniu zakupów po powrocie do domu. Nudna i zbyteczna praca, która może być pominięta w prosty sposób – przy użyciu siatki na zakupy. Jednak tutaj także brak odpowiedniej świadomości odnośnie ekologii pośród naszych rodaków. Dlaczego? Już Państwu wyjaśniam. Otóż istnieją w sklepach różnego rodzaju torby wielokrotnego użytku wykonane z tworzyw ekologicznych, na przykład torby papierowe. Gdybyśmy odrobinę pomyśleli nad tym, jak wiele robimy dla środowiska decydując się na zakup takiej torby, a co najważniejsze zabranie jej za każdym razem na zakupy, z pewnością świat dzisiaj wyglądałby o wiele czyściej. Ale ok, wróćmy do tego pakowania, które to potrafi zniechęcić nawet najbardziej cierpliwego człowieka. Otóż będąc już w sklepie, a dokładniej rzecz ujmując przy kasie, dlaczego nie zdecydujemy się na torby papierowe z nadrukiem? Wyglądają tak samo jak te foliowe, ba nawet o wiele lepiej! Służą do tego samego – przenoszenia towaru, a ponadto potrafią skutecznie zamaskować nasze zakupy! Niestety nawet osoby, które chcą być eko, nie potrafią postawić tego małe kroczka w stronę ochrony środowiska i zamiast sięgnąć po papierowe torebki, wybierają foliowe jednorazówki, które później i tak lądują w koszu na śmieci. Czasami warto jest się zastanowić, czy nie lepiej zapłacić kilka złoty za torbę papierową i użytkować ją kilkadziesiąt razy, niżeli kilka groszy za reklamówkę, która posłuży nam tylko raz.
Jakie mają zdanie właściciele marketów, które pakują zakupy w torby papierowe?
Coraz więcej jest w naszym kraju sklepów, których właściciele postanowili całkowicie zlikwidować reklamówki foliowe na rzecz toreb wykonanych z papieru lub materiału ekologicznego. Jak się okazuje, takie torby z nadrukiem mogą być dla nich również świetną formą reklamy. Posiadają o wiele bardziej żywe kolory, elegancko prezentują logo firmy i co najważniejsze są bardziej zauważalne. Dzięki temu spora część przedsiębiorców zdecydowała się na torby reklamowe wykonane z papieru. Nie da się ukryć, że w ostatnich czasach ich producenci mają pełne ręce roboty. W końcu jak jeden market decyduje się na taki krok, to konkurencja nie może być gorsza. Dlatego też torby papierowe producent produkuje masowo, ponieważ klienci zamawiają ich tysiące. Dla każdego jest to wspaniały sposób reklamy, który ponadto coraz bardziej zaczyna przypadać klientom. Miło jest spojrzeć na osobę wychodzącą ze sklepu, która spakowała swoje świeżo zakupione produkty do torby z wielką reklamą naszej firmy. A jeszcze milej jest patrzeć, jak mijające ją osoby zerkają na logo umieszczone na torbie, a następnie kierują swój wzrok w stronę naszego sklepu. To znak, że reklama działa! A przecież nie jest to wcale wielki koszt. Co więcej wiele nowych klientów, którzy po raz pierwszy robili zakupy w danym sklepie i spakowali swoje produkty w torby reklamowe z nadrukiem, chętniej powracają do tych sklepów. Z pewnością nie tylko reklama umieszczona na torbie się do tego przyczyniła, ale bez wątpienia była pomocna w zapamiętaniu nazwy sklepu w którym to zakupione zostały te pyszne mandarynki, czy inne smakołyki. Warto jest więc dodatkowo umieszczać na takich reklamówkach adres sklepu. Nie tylko nazwa i logo, które zapada w pamięci jest ważne, ale także wszelkie dane za pomocą których klientowi łatwiej będzie odnaleźć dany sklep.