Papier przyjazny środowisku. Nie od dziś wiemy, że papier jest bardziej przyjazdy środowisku niż plastik. Nie dziwne więc, że coraz częściej w sklepach możemy spotkać słodycze z papieru, które są polecane przez ekspedientki nie bez powodu. Zwykłym klientom wydawać by się mogło, że polecają je ponieważ za nie trzeba zapłacić, a za zwykłe jednorazówki nie. Otóż wcale tak nie jest, bo płacisz nawet za najzwyklejszą jednorazówką z plastiku. Kiedy ekspedientka się pyta, czy chcesz reklamówkę nie myślisz, że będziesz za nią płacił, a jednak. Do rachunku doliczane są groszówki, może i nie wielkie są to pieniądze, ale zawsze jakieś. Ponadto istotniejszym elementem jest fakt, że nie tylko przyczyniasz się tym samym do zaniedbania środowiska, ponieważ plastik wcale nie jest mu przyjazny, ale w dodatku jeszcze za to płacisz! Jeśli więc często robisz zakupy i zawsze sięgasz po jednorazówki wydajesz pieniądze, które mógłbyś przeznaczyć na zakup słodycze papierowej, która służyłaby Ci z całą pewnością wiele razy do przeniesienia swoich zakupów. Co więcej zyskujesz tę świadomość, że płacisz za coś, co jest bardziej przyjazne środowisku, a co za tym idzie przykładasz się do dbania o przyrodę i zyskujesz nawyki ekologiczne. słodycze z odzysku. Ekologia ma to do siebie, że dzięki niej praktycznie nic się nie marnuje. Wszystkie oferowane słodycze papierowe producent wyrabia z makulatury, którą my sumiennie segregujemy i oddajemy do skupów. W ten sposób każdy papierek, każda przeczytana gazeta znajdzie swoją nową odsłonę, na przykład w torbie papierowej. Warto jest więc przychylić się do tych wszystkich apelów, które wcale nie są bez uzasadnienia. Coraz więcej osób bagatelizuje sprawę, czego efektem jest coraz większe zanieczyszczenie środowiska. A przecież nie trzeba wcale tak wiele, aby zmienić swoje nawyki. Pierwszym krokiem może być zmiana reklamówki na słodycze z nadrukiem wykonane z papieru. Są równie ciekawe, a nawet i ładniejsze w wyglądzie i lepsze w użyteczności od tych wykonanych z plastiku. Również dla przedsiębiorców powinien to być wystarczający motyw, ponieważ papierowe słodycze znacznie lepiej prezentują logo firmy. Co więcej poszerza się grono chętnych do robienia zakupów w sklepach przestrzegających pewne normy ekologiczne i oferujących słodycze reklamowe z nadrukiem, do których klienci mogą pakować swoje świeżo zakupione towary.
Jednym z najchętniej rozchwytywanych produktów ostatnich lat będą z pewnością słodycze papierowe. Oprócz tego, że są maksymalnie ekologiczne, to dodatkowo koszt ich wyprodukowania jest relatywnie niski. Przyjrzyjmy się temu produktowi z kilku stron. Zwykła siatka na zakupy? Torba papierowa to nie jest zwykła siatka na zakupy. Wiele firm postanowiło zainwestować pieniądze w produkcję takich toreb, na których znajduje się reklama. Często jest to zwykłe logo firmy, a jeszcze częściej jakieś hasło reklamowe. słodycze reklamowe to nie są zwykłe siatki na zakupy. Przyjrzyjmy się temu na pewnym przykładzie. Idziecie Państwo do sklepu i robicie zakupy. Po podejściu do kasy prosicie o torebkę na Wasze zakupy. Pani kasjerka Was liczy, a Wy radośnie pakujecie swoje zakupy do słodycze z reklamą. Nie zwracacie uwagi na reklamę do momentu, aż przyjdziecie do domu. Czasem jest też tak, że idąc przez miasto obcy ludzie patrzą się na Waszą siatkę z zakupami. Jaki jest z tego morał? Morał z tego taki, że słodycze papierowe z nadrukiem są znakomitym rozwiązaniem marketingowym. Reklama prawie za darmo Nie oszukujmy się – większość firm kupuje reklamy na papierowych torbach i nie kosztuje to wcale tak mało. Sklepy zazwyczaj nie biorą od klientów pieniędzy za torebkę, bo dzięki temu mogą ich utrzymać przy sobie. Jeśli zastanawialiście się Państwo kiedykolwiek nad tym, czym jest reklama to pewnie się domyślacie, że ma ona trafić do jak największej liczby odbiorców. Jeśli zobaczymy reklamę raz to możemy ją zapamiętać lub nie, ale kiedy wchodzimy do sklepu i wychodzimy z niego mając przy sobie dokładnie tą samą siatkę z zakupami co tydzień wcześniej – reklama, lub nadruk na torbie zapewne zapadnie nam w pamięć. Można się wiele rozpisywać nad plusami słodycze z nadrukiem. Zasięg takiej reklamy jest naprawdę globalny. Wystarczy kupić kilka tysięcy torebek z logo firmy lub hasłem marketingowym i zanieść je do pierwszego lepszego supermarketu w większym mieści. Efekt? Naszą reklamę zobaczy kilka lub kilkanaście tysięcy konsumentów.
Mówi się, że reklama jest podstawą sukcesu i jest to prawda. Od wielu lat ludzie na całym świecie główkują, w jaki sposób sprawić, aby dany produkt schodził z półek niczym ciepłe bułeczki. My wiemy z doświadczenia, że to, co jest najbardziej widoczne spowoduje, że Wasz produkt sprzeda się bardzo szybko. Tematem tej witryny są słodycze papierowe, ale nie taki zwykłe których używacie podczas robienia zakupów, a nieco zmodyfikowane – reklamowe. Czy wiecie Państwo jaką moc mają takie zwykłe słodycze reklamowe? Jeśli nie, to poniżej znajdziecie statystykę: Ze statystyk wynika, że blisko 50% torebek papierowych z reklamą jest wyrzucanych do kosza przy pierwszej lepszej okazji. Zanim jednak trafią one do kosza, to są oglądane przez wiele dziesiątek ludzi, którzy są zainteresowani tym, co pisze na torbie papierowej. Rozumiecie Państwo o co nam chodzi? Chodzi nam o to, że torba jest widoczna, ludzi interesuje to co jest na niej napisane bądź narysowane, a więc spełnia ona normy reklamy pożądanej. Wiele firm na całym świecie żyje tylko i wyłącznie z tworzenia toreb papierowych, na których narysowana jest reklama i umieszczone hasło marketingowe. Dzięki temu wiele firm lub też konsumentów może reklamować swoje produkty i zarabiać całkiem fajne pieniądze. Jak się zatem domyślacie – pierwsza faza reklamy została już spełniona i towar jest oglądany. Bardzo istotny jest fakt, że takie słodycze papierowe z nadrukiem spełniają też aspekt psychologiczny, który jest niezwykle ważny podczas robienia reklamy. Możliwe, że pamiętacie Państwo film o wdzięcznym tytule Podziemny Krąg. Główny bohater tego filmu, czyli Brad Pitt pracował swego czasu w kinie i podczas wyświetlania filmu majstrował coś przy taśmie z obrazem. Wiecie Państwo co on robił? On dodawał pojedynczą klatkę do wyświetlanego filmu i dzięki temu robił reklamę … papierosom. Widz oglądający film nie mógł zobaczyć pojedynczej klatki z narysowanym papierosem, ale jego podświadomość to sobie zakodowała i w efekcie widz miał ochotę na papierosa mimo, że kilka minut wcześniej spalił dwa pod rząd. To się nazywa magia podświadomości. To samo dzieje się z torbami reklamowymi. Jeśli idziecie z taką reklamówką przez miasto i mijacie kolejnych ludzi, to wielu z nich chcąc lub też nie ukradkiem spojrzy na Waszą reklamówkę i co zobaczy? Wielką reklamę jakiejś firmy a do tego slogan. W ten sposób reklama działa na podświadomość i zostaje zapamiętana przez przechodnia. Wszystkie warunki dobrej reklamy zostają spełnione w kilkanaście sekund.
Coraz częściej zdarza się nam, że robiąc zakupy w jakimś markecie otrzymujemy papierowe słodycze do spakowania zakupionych towarów. Jest to na pewno ekologiczne rozwiązanie, ale także dobry sposób na przekazanie dalej reklamy marketu. Coraz więcej firm decyduje się na słodycze papierowe z nadrukiem, które trafiając do jednego klienta potrafią sięgnąć znacznie dalej z reklamą. W ten sposób, za niewielkie pieniądze można zdobyć wspaniałą formę reklamy, która rzecz jasna będzie nam służyć bardzo długo, nawet jeśli zaprzestaniesz pakowania produktów w słodycze z reklamą to i tak te, które już udało się oddać w obieg będą dzielnie reklamowały Twój biznes. Doskonale wiemy, że nasi rodacy słyną z oszczędności, co też widać jeśli chodzi o wykorzystanie siatek na zakupy. Od czasów kiedy dostępne są ekologiczne rozwiązania, coraz więcej osób decyduje się po nie sięgnąć. W związku z tym słodycze papierowe również są przez nas wielokrotnie używane. Ale nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ ich produkcja odbywa się na takich warunkach, gdzie dana torba powinna spełnić swoją rolę nie tylko jako jednorazówka, ale przede wszystkim jako torba wielokrotnego użytku. Nie tylko na wyjątkowe okazje. Z reguły przyjęło się, że eleganckie słodycze wykonane z papieru najchętniej są wybierane, kiedy chcemy spakować w nie prezent na jakąś okazje. To właśnie tutaj najchętniej znajdują swoje zastosowanie. Dzisiaj jest ich na prawdę wielki wybór, ale równie często jak po te ozdobne sięgamy także po te zwykłe, służące do transportowania zwykłych zakupów zrobionych w spożywczaku na rogu. Takie słodycze z papieru dość często wykorzystuje się również jako reklamę, o czym możemy przekonać się spoglądając na najzwyklejszą teoretycznie torbę ze zwykłego marketu. Co na niej widzimy? Logo, nazwę sklepu czy nawet dane kontaktowe. Tego rodzaju słodycze z nadrukiem są nie tylko estetyczne w wyglądzie, ale także praktyczne w formie reklamy. Mają więc bardzo szerokie zastosowanie i okazują się być pomocne obu stronom – przedsiębiorcy oraz klientowi. Warto jest więc po nie sięgać, ponieważ w ten sposób nie tylko pozwalamy wynieść reklamę danego sklepu i pokazać ją światu, ale także przyczyniamy się do ochrony środowiska. Każda osoba, która zamieni zwykłe jednorazówki foliowe na poczet torebek z papieru czy też innego materiału ekologicznego dokłada swoją cegiełkę do ochrony środowiska. Wszyscy dobrze wiemy, że Polacy lubią kopiować. Zatem jeśli nasza droga sąsiadka z bloku zobaczy, że od dzisiaj pakujemy zakupy w nieprzeźroczyste torebki papierowe, zapewne bardzo szybko zdecyduje się na taką samą zmianę.
Czy słodycze papierowe są w stanie zapewnić świetną reklamę konsumentom, firmom lub osobom chcącym sprzedać komuś jakieś usługi? Z pewnością tak. Od wielu lat w Polsce jest moda na … kopiowanie mody z zagranicy. To bardzo dobre podejście, bo skoro coś działa za granicą, to będzie też działało w naszym kraju. Od wielu miesięcy możecie zauważyć modę na słodycze reklamowe. Czym one są? To tak naprawdę zwykłe słodycze z papieru na których narysowane jest logo jakiejś firmy i umieszczone chwytliwe hasło reklamowe. Pamiętajcie, że widoczność ma znaczenie i każda forma umieszczenia loga lub reklamy na jakimkolwiek produkcie / reklamówce / torebce zawsze znajdzie odzew. Prosta, ale czy skuteczne? Podtytuł nie powinien pozostawiać żadnych złudzeń. słodycze z reklamą są bardzo proste, ale też niezwykle skuteczne. Wystarczy, że przejdziecie się Państwo do największych sklepów lub hipermarketów w większych miastach i poprosicie o torbę z reklamą. Zobaczycie na niej narysowane logo firmy oraz hasło reklamowe. Na pewno będziecie się interesowali tym, co jest napisane na torebce, a więc reklama spełnia swoje założenia – jest przede wszystkim widoczna. Bardzo ważnym aspektem w reklamie jest psychologia, bo to ona sprawia, że produkt zaczyna się sprzedawać. Jeśli umieścicie na reklamówce bardzo chwytliwe hasło, które się przyjmie w danym regionie, to zostaniecie na długo zapamiętani. Na pewno wielu z Was kojarzy reklamy telewizyjne. Pewnie znacie hasło „siedzę na koniu” i jeśli tylko od kogoś usłyszycie te 2 słowa to od razu się uśmiechacie. W głowie tworzycie wizualizację reklamy Old Spice i wiecie co? Mimo, że sami nie kupujecie tych perfum, to jednak znacie je doskonale i możecie wymienić tą markę spośród tych, które znacie. Na tym polega psychologia w reklamie. Kolejnym ważnym aspektem jest szarość. Jeśli prowadzicie firmę, która zajmuje się poważnymi rzeczami, to logo na Waszej stronie internetowej lub torebce reklamowej nie powinno być kolorowe. Wiąże to się z tym, że osoby starsze lepiej widzą napisy w kolorze szarym i często wiele firm oferuje usługi dla takich właśnie osób. Jeśli zajmujecie się czymś ciekawym, nowoczesnym, to kolor grafitowy na torbie reklamowej lub stronie internetowej jest zdecydowanie wskazany.
Czas na ekologię! Nie da się ukryć, że to właśnie firmy powinny pierwsze zrobić krok w stronę ekologicznych nawyków. Jeśli w swoich przedsiębiorstwach postawia tylko na słodycze papierowe z nadrukiem, to kliencie nie będą mieli zbyt wielkiego wyboru. Albo zakupią torbę ekologiczną wykonaną z papieru, albo po prostu nie będą mieli w co spakować swoich zakupów. Z pewnością wielu klientów może na początku okazywać lekkie oburzenie, że co to za sklep bez porządnych reklamówek. Jednak jeśli zdarzy się Wam spotkać taką osobę, warto jest wówczas opowiedzieć co nie co odnośnie ekologicznego systemu jaki postanowiliście wprowadzić w codzienne życie mieszkańców miejscowości w której działacie. Takie słowa z pewnością dadzą do myślenia każdemu klientowi i już po kilku minutach sam przyzna Wam rację i pochwali za tak wspaniałe posunięcie. Niestety nie każdy jeszcze potrafi docenić wszystko to co nas otacza. Bardzo często zdarza się, że lekceważymy apele ekologów, którzy chcą uświadomić nam jak wielkie zagrożenie dla życia stwarzamy, nie chcąc przestawić się na ekologiczny tryb życia. Jeśli będzie tak dalej, to z całą pewnością sami doprowadzimy do tego, że nasz świat będzie brudnym, brzydkim i słabo zaludnionym miejscem. Niestety dzisiaj nie zwracamy na to uwagi, co jest niestety wielkim błędem. Wystarczy zacząć od tych niewielkich rzeczy, takich jak chociażby właśnie słodycze z papieru. Jako przedsiębiorca powinieneś zainteresować się tym tematem, nawet jeśli prowadzisz sprzedaż wysyłkową. To wspaniały sposób, aby sprawdzić jakie słodycze papierowe producent może Ci zaoferować. Ceny nie są wcale wysokie, wręcz porównywalne do zwykłych reklamówek. Zatem zmiana taka wyjdzie każdemu na dobre. Sami klienci docenią starania ze strony firmy, która zamiast przysyłać towary w zwykłych, plastikowych reklamówkach dostarcza je zapakowane w ekologiczne słodycze wykonane z papieru. Warto jest nadmienić, że takie słodycze papierowe, po zużyciu jeśli będą poddane recyklingu, trafią po przeróbce z powrotem do obiegu. W ten sposób nic się w naturze nie niszczy, a dodatkowym ich atutem jest niewątpliwie fakt, iż zawierają reklamę firmy. Jeśli chodzi o reklamę, to z pewnością jest ona bardziej widoczna niż ta drukowana na jednorazówkach foliowych. Ze względu na to, że papierowe słodycze reklamowe z nadrukiem nie są przeźroczyste, doskonale przedstawiają grafikę oraz napis firmowy. Ponadto niezależnie od tego co w nie spakujemy, torebka z papieru zawsze będzie miała eleganckie ułożenie, przez co reklama również jest lepiej widoczna. Nie dziwne więc, że coraz częściej możemy takie papierowe słodycze spotkać zarówno u przechodniów na mieście jak i w sklepach, nie tylko z ciuchami czy butami, ale także i spożywczych czy perfumeriach.