Różnej wielkości balony to dobra forma promocji. Decyduje się na niewiele osób. Można rozdawać ulotki, foldery, gazetki, a przy okazji jeszcze będą balony reklamowe. Tak robi się w mniejszych i większych firmach, a zatem bez względu na to, jaką firmę prowadzimy ta metoda będzie bardzo skuteczna. Trzeba jednak zastanowić się nad tym jak chcemy żeby taka akcja promocyjna wyglądała.
Warto skupić się na tym żeby to były balony bardzo dobrej, jakości. To naprawdę jest bardzo, ale to bardzo ważne. Balon powinien być bardzo trwały. Nikt nie mówi, że ma być wieczny, ale nie może podczas pompowania albo, kiedy klient go weźmie pękać. Im będzie lepiej wykonany tym lepiej dla nas. Teraz trzeba wybrać odpowiedni kolor. Zastanówmy się czy bierzemy balony białe czy jednak zależy nam na kolorze. Gdybyśmy wybierali odpowiedni nam kolor to pamiętajmy również o tym, że na balonach będzie nadruk. Te kolory muszą do siebie pasować. Jeśli ma być ciemny balon to napisy jasne i na odwrót. Klient nie może się domyślać, co tam jest napisane tylko patrzy i od razu widzi, że to logo naszej firmy. Jak widać balony reklamowe można wybierać według różnych kryteriów? Najważniejsze jest to żebyśmy byli zadowoleni z efektów, jakie uzyskamy. Jeśli zamówiliśmy balony to czy wiem gdzie je rozdawać? Przy większych ilościach można postawić na klientów, którzy przechodzą blisko naszej firmy. Wtedy na pewno na tym zyskamy, bo może któryś z nich zachęcony naszą akcją promocyjną sprawdzi, co konkretnie oferujemy. Jeśli balonów jest mniej to nagradzamy tych klientów, którzy nas odwiedzą.
Zasadniczo balony nie są drogie, a zatem jeśli wybierzemy ich więcej to nie zbankrutujemy, a nasze akcja promocyjna będzie o wiele bardziej skuteczna promować trzeba się na wszelkie sposoby, bo tylko wtedy będą z tego najlepsze efekty. To oznacza, że musimy wybrać metody najlepsze, najpopularniejsze oraz takie, które idealnie trafiają w potrzeby wszystkich naszych klientów. Nie jest to łatwe, ale jak widać wielu firmom się to udaje.